Södermalm

Idag gick jag upp fruktansvärt tidigt för att hänga med mamma & moster till Ersta sjukhus som ligger på Söder, satt i bilkö in hundra år, men när vi kom fram så gick moster och träffade läkaren och sålänge så letade jag och mamma efter ett café, tillslut hittade vi ett mysigt ställe så vi satte oss där och åt lunch och drack te och latte. Älskar att umgås med mamma, på det sättet är jag fortfarande en stor bebis. Trivs så otroligt bra med henne, faktiskt den enda människan jag litar på. Skulle välja henne framför allt annat. Men nu ska jag sluta vara så djup haha. Nu ska ja ta en cigg och göra lite te :)

 

vackra Södermalm

 


Kommentarer
Postat av: josephine

sv: haha nja jag har sett alla förutom prey for rock n roll :D haha :D händer ikväll då? kram

2011-11-25 @ 16:41:00
URL: http://joseephiines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0